Městský palác Templ

Pozdně gotický palác Templ byl postaven kolem roku 1490 jako sídlo hejtmana boleslavského panství. Třípodlažní budova je skvostem vladislavsko-jagelonské gotiky. Až do Bílé hory byli jeho majiteli významní šlechtici, poté byl jako konfiskát prodán a stal se majetkem předních měšťanů v Mladé Boleslavi. Během třicetileté války byl zasažen požárem. Následovaly rozsáhlé barokní úpravy. V období let 1886 - 1910 zde sídlilo krajinské muzeum. Ve 20. letech 20. století sloužil Templ jako modlitebna církve československé husitské. (Pokračování textu…)

Kutná Hora

Historie města Kutná Hora souvisí s dolováním a zpracováváním stříbrných rud: koncem 13. století pocházela z Kutné Hory zhruba třetina evropské produkce stříbra. Po roce 1300 se město stalo střediskem ražby tzv. pražských grošů, které ve své době patřily k nejsilnějším měnám v Evropě. Díky obrovské ekonomické prosperitě se z Kutné Hory stalo ve 14. až 16. století druhé nejvýznamnější české město. Jeho bohatství se odrazilo také ve výstavbě kostelů a honosných měšťanských domů, z nichž jsou mnohé dochovány dodnes.…

Parní jízdy v rámci projektu „Propagace turistických destinací – ROAD TRIP“

luzna_m-1021156 Projektový záměr s názvem „Propagace turistických destinací – Road trip“ je další z aktivit Středočeského kraje na podporu cestovního ruchu v regionu. Jedná se o další z projektů, který je spolufinancován z Regionálního operačního programu Regionu soudržnosti Střední Čechy. Projekt se uskutečnil v roce 2011. (Pokračování textu…)

Zlepšení podmínek pro pravidelné využívání cyklodopravy v úseku Zbořený Kostelec a Týnec nad Sázavou

období realizace: podzim 2014 Předmětem projektu je vybudování lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Sázavu ve Zbořeném Kostelci,  navazujících cyklostezek a vyznačení cyklotrasy. Nově vzniklé přemostění převede cyklisty z nebezpečné silnice II. třídy na bezpečnou místní komunikaci a novou cyklostezku na levém břehu řeky. (Pokračování textu…)

Propagace cestovního ruchu ve Středočeském kraji – RUZYNĚ

Obsahem projektu byla propagace cestovního ruchu ve Středočeském kraji na místě nejintenzivnější kumulace přijíždějících a tranzitujících turistů v České republice – na mezinárodním letišti Ruzyně. Projekt využíval marketingových nástrojů billboardů, boeardů city light vitrin ainformačních rámečků, umístěných na frekventovaných uzlech jednotlivých hal celého letiště včetně parkoviště. (Pokračování textu…)

Propagace a řízení turistických destinací Středočeského kraje

období realizace projektu: listopad 2010 – srpen 2013 Projekt se skládá ze dvou hlavních aktivit. první aktivita zahrnuje redesign portálu a jeho adaptace na moderní komplexní informační portál zajišťující informovanost o veškerém dění v oblasti cestovního ruchu v kraji v pěti jazykových mutací. V návaznosti na tento cíl byl portál přejmenován na www.middleczech.cz. Druhá aktivita zahrnovala vytvoření jednoho pracovního místa, správce webu, jehož hlavní náplní práce je správa webu a s tím související tvorba, úprava a editování portálu. Předmětem úpravy portálu middleczech.cz bylo nasazení nového…

Prezentační kampaň Středočeského kraje

období realizace projektu: leden 2006 – duben 2008 Projekt představoval doplnění tištěného propagačního materiálu. Projekt navazoval na projekt Propagace Středočeského kraje prostřednictvím moderních tištěných materiálů, multimediálních prostředků a press tripů.V rámci projektu vznikl Průvodce industriálními památkami Středočeského kraje, tématických brožur, které jsou i v digitalizované podobě na CD. podpořili se informační stojany pro distribuci propagačních materiálů. Vyšlo první a druhé číslo časopisu pro propagaci Středočeského kraje Kaleidoskop.

Propagace Středočeského kraje prostřednictvím tištěných manuálů, multimediálních prostředků a press tripů

období realizace projektu: září 2005 – květen 2007 Tento projekt v principu představoval první fázi komplexnější propagační kampaně Středočeského kraje zahájené v r. 2005. Projekt se soustředil na čtyři skupiny forem prezentace. Jednalo se o prezentační tištěné publikace o kraji (obecná publikace o kraji, reprezentativní fotografická publikace, publikace specificky zaměřená na turistické cíle) v několika jazykových mutacích. (Pokračování textu…)